
Brand Book Nedir? Ne Sağlar?
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.
Turkon Holding’in çalışan markası olmak için attığı ilk adımı tasarımımızla yaşayan hale getirdik. Çalışan deneyimine yeni bir soluk getirmek isteyen Turkon Holding, içeride gerçekleştireceği etkinlik,
Hasçelik, Bilecik’teki yeni yatırımı Çelikhane Fabrikası ile yeni bir atılım yapmaya hazırlanırken hem mevcut çalışanların bağlılığını daha da artıracak bir sinerji oluşturmak hem de içlerinden
Eneko için hazırladığımız yeni konumlandırma, strateji, slogan ve kurumsal çizginin hedef kitleyle ilk buluşması Frankfurt’ta gerçekleştirilen ISH fuarı ile oldu. Breath the Difference mottosuyla çözüm
Sanayi denilince ülkemizin en önemli yapı taşlarından olan Bursa’da, kökleri çok eskiye dayananan Diniz Holding’le bir araya geldik. Hem Diniz Holding kurumsal kimliğinin yenilenmesi ve
Türkiye’nin öncü yapı bağlantı elemanı markalarından Link, yeni reklam ajansı olarak yapı bağlantı sektöründeki deneyimimizden faydalanmak için R2D2’yi tercih etti. İlk etapta websitesinin mevcut altyapısını
Genel olarak baktığımızda her firma kendi kurumsal kültürünü oluşturmakta ve çalışanlarına yaymakta, benimsetmeye çalışmakta, çalışanların bireysel olarak farklılıkları olsa da ortak bir zemin oluşturulmasını sağlamakla
Systemair, her yıl olduğu gibi bu yılda şirketin geçen çalışma döneminde gösterdiği performansı analiz ederek çalışanlarıyla paylaşıp, yeni çalışma döneminin önceliklerini, hedefleri ve stratejisini belirlediği
Enerji ve Ekonomi kelimelerinin birleşiminden oluşturduğu (Eneko) ismiyle havalandırma sektöründe Türkiye’de önemli projelere imza atan Eneko, artık Avrupa pazarınada kendi markası ile ürün pazarlamayı hedefliyor.
Markalarımızdan Faydasıçok Vakfı, bizden geride bıraktığımız yıldaki faaliyetlerinin anlatıldığı bir rapor tasarımı istedi. Gerek kadın mühendislik öğrencilerine özel gerekse karma programlarıyla eğitime destek vermeyi kendisine
Geride bıraktığımız dönemde gündemi ve popülerliği yakalama konusunda özellikle iki konu hem markalar hem de biz reklamcılar için adeta maden gibi oldu diyebiliriz. Bunlardan birisi
Wilo’nun geçen sene ilk etabını gerçekleştirdiği kadın mühendislik öğrencilerinin iş hayatına daha güçlü atılmasını sağlamak adına verilen mentörlük programı “Wilo ile Geleceğe Köprü” için ikinci
Son zamanlarda markaların sıkça istediği işlerin başında gelen rapor çalışmalarımıza bir yenisini daha ekledik; Hasçelik için bir sürdürülebilirlik raporu hazırladık. Markanın hem kendi işleyişindeki süreçlerde
Markalarımızdan Turkon Line global deniz yolu taşımacılığındaki etkisini her geçen gün daha da büyütüyor. Yeni Hindistan servisiyle artık yeni bir kıtaya açılan Turkon Line için
Geldik bir senenin daha sonuna… 2024’e giriş yaptığımız andan itibaren yoğun iş temposuyla heyecanlı bir süreç bizi yakaladı. Bugün yılın son ayına geldiğimize nasıl inanacağımızı
TK Elevator Market Cluster Greater Europe olarak 2025 yılı için Kick-off toplantısı düzenlendi. 2 Aralık tarihinde online olarak gerçekleştirilen toplantıya 120 kişinin üzerinde katılım sağlandı.