Brian Polis
Dijital mecralardaki çalışmalarımızda; marka analizi, pazar analizi, hedefleriniz/beklentileriniz ve hedef kitlenin tepkilerinin gözlemlenmesi neticesinde dijital dünyadaki marka imajını geliştirecek belli bir planlama dâhilinde, dijital mecranın ruhuna uygun şekilde hareket ediyoruz. Ama ne markanın ne de marka ana stratejisinin dışına çıkmıyor, kurum kültürüne ve hedeflerine uygun bir şekilde dijital medyayı bir pazarlama aracı olarak etkili bir şekilde kullanıyoruz.
Dijital pazarlama bir süre denenecek bir şey değildir,
başarı için sürdürülebilir sosyallik gereklidir.
Bu bakış açısıyla hazırladığımız hareket planının da mutlaka temel reklamcılık prensiplerine dayanan ve her bir kalem işin marka ana stratejisine hizmet edecek şekilde tasarlanmasının hedef kitlenin algısını yönetmedeki önemini bilerek kurguluyoruz.