Geleneksel

Hedef kitle ile spesifik olarak etkileşim kurabilmek ve onları tutkunuza ortak ederek etki altına alabilmeniz için yeni dünyanın en güçlü iletişim aracı olan dijital mecralarda ne yaptığını bilerek aksiyon almak şart. Dünyada reklam yapısı ve stratejileri günümüzde geleneksel mesajların dijital etkileşimleri ile ilerlediği ortak bir eksene doğru kayıyor. Artık geleneksel nerede başlıyor, dijital nerede bitiyor kestirmek zorlaşıyor. Bu noktada her iki iletişim ayağını da bütünleyici ve kapsayıcı şekilde kullanabilen markalar ön plana çıkıyor ve biz de tam burada devreye girip markalarımızın en iyi hizmeti alması için efor sarf ediyoruz. Geleneksel köklerimizle reklamcılığın doğru şekilde işleyip dijital platformlara etkili bir şekilde yayılmasını sağlıyoruz.

Dünyada harika olan hiçbir şey tutku olmadan başarılmamıştır.

Georg Wilhelm Friedrich Hegel

360° Reklam Kampanyaları

Açık Hava Reklamları

Marka Kimliği Oluşturmak

İç İletişim Kampanyaları

Doğrudan Pazarlama

Basılı İşler

Yani geleneklerimize sahip çıkarken, çağı yakalamaktan da geri kalmıyor, hedef kitlenin markayı farklı deneyimlerle yeniden keşfetmesini sağlıyoruz. Bunu yaparken de her işin ölçüsünün ve çapının farklılığının bilinci ile hareket ediyor, işleri veya markaları kategorize etmiyor, kendimizi yapılan işin özüne ve fayda üretmeye odaklıyoruz. Her markanın kendi hikâyesi ve benliğine saygı duyuyor, onlara bu yolculuklarında destek olmaktan mutluluk duyuyoruz.
Her markanın tutku dolu bir hikâyesi olmalı.
İletişim frekansının dengesi her marka ve bütçe özelinde değişiklik gösterse de Marka İletişimi, Ürün İletişimi ve İç İletişim üçgeninin adil, ahenkli ve sürdürülebilir bir ana strateji temelinde markanın varoluşuna (değerlerine), şu anına ve geleceğine hizmet edecek şekilde kurguluyoruz. İyi bir marka iletişimi ve imajının en az bir ürün veya satış kampanyası kadar markaya kazanım sağladığını biliyor, tek başına ürünün değil markanın da satılması gerektiğine inanıyoruz. Bu sayede ürün iletişiminin ve satışının çok daha kolay olacağını, firma için yüksek rekabet avantajı sağlayacağını biliyoruz. Geleneksel pazarlama faaliyetlerinin en önemli noktasının sadece dış hedef kitle olmadığını, iç hedef kitlenin de bir markanın arzulanabilir bir değişim ve gelişim için tetiklenmesi gerektiğini düşünüyoruz.
Rekabet avantajını sağlayan fiyat değil, markanın algısıdır.
Bu sayede bir markanın bütünsel olarak geleneksel reklam faaliyetlerinden en yüksek faydayı sağlayacağını tecrübelerimizle markalarımıza aktarıyor, gelişimlerine katkıda bulunuyoruz.