TDK’nın tanımına göre tutku; irade ve yargıları aşan güçlü bir coşku, ihtiras.
Hegel’e göre, dünyada tutku olmadan başarılmış hiçbir büyük şey yok.
Bize göre; insanı daha cesur yapan, hayallerinin peşinden koşturan, yapılamaz denileni yaptıran, sıradan olmanın ötesine geçilmesi gerektiğini hissettiren bir dürtü, işimizi en iyi şekilde yapmamızı sağlayan olmazsa olmaz bir duygu.
Ve doğru kişilerle paylaşıldığında ortaya çıkan dünyadaki en büyük güçtür; Tutku!
Tutkumuzu paylaşmamız için doğru kişi misiniz?
20 yıla yakın bir süredir ulusal ve uluslararası markalarla tutkumuzu paylaşan, bilginin en doğru kılavuz olduğunu bilen, kreatif olduğu kadar sosyal de olan bir reklam ajansıyız.
Markaların özünde bilgi, gözünde tutku arar, ince eler sık dokuruz.
Çünkü çalıştığımız markalarla uzun süreli birliktelikler kurmak isteriz.
Yaptığımız işi en ince ayrıntısına kadar tam yaparız.
Bilgimizi her işi yönlendirmek ve yönetmek için çekinmeden kullanırız. Markaların hassasiyetlerini daha iyi anlamak için onları ve sektörlerini yakından tanımaya özen gösteririz.
Markaların isteklerini dikkate alır, en iyi sonuca ulaşmak için onları işin doğrusuna yönlendiririz. Egoları değil bilgileri çarpıştırır, işleri köpürtüp daha büyük bir etki yaratmayı amaçlarız.
Gerek B2B gerekse B2C markalar için geleneksel mecraları yenilikçi yaklaşımlarla yeniden yoğuruyoruz.
Geleneklerimize sahip çıkarken, çağı yakalamaktan da geri kalmıyor, hedef kitlenin markayı farklı deneyimlerle yeniden keşfetmesini sağlıyoruz.
İletişim frekansının dengesi her marka özelinde değişiklik gösterse de; Marka İletişimi, Ürün İletişimi ve İç İletişim üçgeninin adil, ahenkli ve sürdürülebilir bir ana strateji temelinde markanın varoluşuna (değerlerine), şu anına ve geleceğine hizmet edecek şekilde kurguluyoruz.
Hedef kitle ile spesifik olarak etkileşim kurabilmek ve onları tutkunuza ortak ederek etki altına alabilmeniz için yeni dünyanın en güçlü iletişim aracı olan dijital mecralarda ne yaptığını bilerek aksiyon almak şart.
Dijital mecralardaki çalışmalarımızda; marka analizi, pazar analizi, hedefleriniz/beklentileriniz ve hedef kitlenin tepkilerinin gözlemlenmesi neticesinde dijital dünyadaki marka imajını geliştirecek belli bir planlama dâhilinde, dijital mecranın ruhuna uygun şekilde hareket ediyoruz.
Bu hareket planının da mutlaka temel reklamcılık prensiplerine dayanan ve marka ana stratejisine hizmet edecek şekilde tasarlanmasının hedef kitlenin algısını yönetmedeki önemini bilerek kurguluyoruz.