
Yerli B2B Firmalarının Markalaşma Mücadelesi
Dünyada üretimin asıl öncüleri olan ve halk arasında “sanayiciler” diye tabir edilen firmalar özellikle gelişmiş ülkelerde son 10 yılda hızla evirilmeye başladı.
Dünyada üretimin asıl öncüleri olan ve halk arasında “sanayiciler” diye tabir edilen firmalar özellikle gelişmiş ülkelerde son 10 yılda hızla evirilmeye başladı.
Polat Makina için oldukça önemli bir pazar olan İtalya’da Discover TheHarmony konseptimizle bir etkinlik planladık ve hayata geçirdik. İtalya’nın Rimini şehrinde düzenlenen Ecomondo Fuarı’nda yer
Eski göz ağrılarımızdan İNKA İK yeni yılla birlikte hem kreatif hem de dijital alanlarda iletişim çalışmalarını sürdürmemiz için tekrar R2D2 ailesine katıldı. Birlikte oldukça uzun
Bir süre omuz omuza çalıştığımız markalarımızdan, dünyanın en önemli traktör üreticisi olan John Deere yuvaya döndü. İkonik yeşil traktörleriyle nam salan, Amerikan seçimlerinde bile konu
Türkiye’nin ve dünyanın en hızlı büyüyen jant üreticilerinden Jantsa, yeni dönem reklam çalışmaları için R2D2’yi tercih etti. Jantsa’ya R2D2 ailesine hoş geldin diyor, yapmayı hayal
Ülkemizin önemli sanayi kuruluşları arasında yer alan sızdırmazlık teknolojileri üreticisi Kastaş da 2022 yılının son günlerinde R2D2 ailesine katıldı. Önümüzdeki dönemde, global bir bakış açısı
John Deere, Türk topraklarının gördüğü en büyük hasat makinesini sahaya sürdü. S780hasat makinesi benzer modellere göre çok daha hızlı, daha yüksek kapasiteli, yakıt tasarruflu ve
Tarım denince akla gelen ilk marka olan John Deere adına “Köylü milletin efendisidir” diyen Atatürk’ü anmak için bir 10 Kasım reklam filmi projesini hayata geçirdik.
Markalarımızdan TurkonLine, deniz taşımacılığı sektöründeki iletişim problemleriniçözmek için geliştirdiği yöntemlerini duyurmak istedi. Biz de öncelikle konu ile alakalı bir isim ve logo çalışması hazırladık. TurkonLine
Türkiye’nin dünyaya açılan kapılarından birisi olan ve Türk kimliğiyle belki de en fazla ön planda olan markası TurkonLine için sırf reklam olsun diye değil gerçek
Polat Makina için hazırladığımız Discover The Harmony kampanyası geleneksel ve sosyal medya mecralarının kullanımının yanı sıra gerilla marketing çalışmalarımızla da tüm hızıyla devam ediyor. İstanbul’un
Discover The Harmony kampanyası için ilk olarak Ege bölgesi için bir lansman yapılmasını kararlaştıran Polat Makina, Aydın Ticaret Odası Konferans Salonu’nda bir lansman daveti düzenledi.