Honest Tea (Dürüst Çay) Amerika çapında bir dürüstlük araştırması yapmış.
En dürüst bölgeyi seçmek için 6 farklı bölgenin sokaklarına halka açık bir şekilde ‘Honest Tea’ standları kurmuşlar. Başında hiçbir görevlinin beklemediği stantların yanına da, insanların ne kadar dürüst olduğunu ölçmek için alınan ürünün ödemesini içine atabilecekleri bir adet kutu bırakmışlar. Sonuç olarak bir çok televizyon programına ve sanal tartışmalara konu olan marka istediği PR etkisini yaratmış.
Kamerayla gün boyu görüntülenen aktivitenin videosunu buyrun birlikte izleyelim.

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.