Türkiye’nin pazarlama ekiplerinin başarısını ölçümleyen ilk ödül olan The Hammers’a katılan ve parçası olmaktan gurur duyduğumuz Wilo Pazarlama Departmanı başvurduğu iki kategoriden de ödülle döndü. 3 ana kategori etrafında şekillenen ve 41 alt kategoriden oluşan yarışmanın jüriliğini ise Türkiye’nin önde gelen CMO’ları yapıyor. Hazırladığımız Suyun Sınırında kampanyası ile Sector Hammers ana kategorisinde yer alan Yapı ve İnşaat Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı alt kategorisinde Bronz; Channels Hammers ana kategorisinde yer alan En İyi Sosyal Sorumluluk Takımı alt kategorisinde ise Gümüş ödül alarak hepimizi gururlandıran Wilo Pazarlama Departmanını kutluyoruz. Kampanyanın detaylarını yarışma için hazırladığımız iki dakikalık vaka videomuzdan inceleyebilirsiniz.

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.