Wilo Initial Line İDO Reklamı

Tarih

Wilo’nun ev tipi pompa segmenti olan Initial Line için İDO’larda yayınlanacak masaüstü film hazırladık. Hedef kitlesi yazlıkçılar olan çalışmada, İDO’nun hızlı feribotları ve diğer feribotları ile tatile gidecek olan İstanbulluları yolculuk sırasında yakalamayı hedefledik. Yaklaşık 45 dk ve 1 saat arası süren yolculuklar gerçekleştiren İDO feribotları hedef kitleyi yakalamak için en doğru mecra seçimiydi diyebiliriz. Initial Line serisinin özelliklerini ve kullanım alanlarını aktardığımız filmin özellikle Wilo’nun nihai tüketici ile ilk defa karşılaşması özelliğini taşıyor. Bu açıdan baktığımızda büyük projeler, mühendislik firmaları ve endüstriyel tesislerle çalışan Wilo’nun nihai tüketici gözündeki bilinirliğini de arttıran bir çalışma olduğunu düşünüyoruz.

YouTube video

Diğer
Yazılar

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?

Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi  –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.

Rakamlarla 2024’te R2D2

Geldik bir senenin daha sonuna… 2024’e giriş yaptığımız andan itibaren yoğun iş temposuyla heyecanlı bir süreç bizi yakaladı. Bugün yılın son ayına geldiğimize nasıl inanacağımızı

TK Elevator 2025 Kick-off Toplantısı

TK Elevator Market Cluster Greater Europe olarak 2025 yılı için Kick-off toplantısı düzenlendi. 2 Aralık tarihinde online olarak gerçekleştirilen toplantıya 120 kişinin üzerinde katılım sağlandı.