Wilo’nun ev tipi pompa segmenti olan Initial Line için İDO’larda yayınlanacak masaüstü film hazırladık. Hedef kitlesi yazlıkçılar olan çalışmada, İDO’nun hızlı feribotları ve diğer feribotları ile tatile gidecek olan İstanbulluları yolculuk sırasında yakalamayı hedefledik. Yaklaşık 45 dk ve 1 saat arası süren yolculuklar gerçekleştiren İDO feribotları hedef kitleyi yakalamak için en doğru mecra seçimiydi diyebiliriz. Initial Line serisinin özelliklerini ve kullanım alanlarını aktardığımız filmin özellikle Wilo’nun nihai tüketici ile ilk defa karşılaşması özelliğini taşıyor. Bu açıdan baktığımızda büyük projeler, mühendislik firmaları ve endüstriyel tesislerle çalışan Wilo’nun nihai tüketici gözündeki bilinirliğini de arttıran bir çalışma olduğunu düşünüyoruz.
Brand Book Nedir? Ne Sağlar?
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.