Bir reklam ajansında çalışmak, sadece iş yapmaktan ibaret değildir. İyi bir iş yeri kültürü çalışanların birbirleriyle bağlantı kurmasını, birlikte eğlenmesini ve farklı konularda bilgi sahibi olmasını teşvik eder. Ajans kültürümüzü desteklemek amacıyla her hafta bir ekip arkadaşımız dilediği konuda sunum hazırlıyor. Sunumlar hobileri kapsayabildiği gibi sanattan kültüre, spordan sinemaya, dijital teknolojiden sosyal medyaya kadar geniş bir yelpazeyi de içinde barındırıyor. Böylece, ajans olarak hem birbirimizle daha yakınlaşıyor hem de farklı konularda bilgi sahibi oluyoruz. Her hafta merakla beklediğimiz bu sunumlar, bizim için iş yerinde rutin işlerin dışında farklı bir deneyim sunuyor. Bir sonraki konuyu heyecanla bekliyoruz. Sizleri de dinlemek üzere bir sonraki sunumumuza bekleriz. Kim bilir belki de ilerleyen zamanlarda bir sunumu da sizden dinleriz.

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.