Markalarımızdan TurkonLine, deniz taşımacılığı sektöründeki iletişim problemleriniçözmek için geliştirdiği yöntemlerini duyurmak istedi. Biz de öncelikle konu ile alakalı bir isim ve logo çalışması hazırladık. TurkonLine ile gerçekleştirdiğimiz toplantıda hazırladığımız çalışmalardan “İnsancıl İletişim” alternatifini kullanmamız gerektiği ortak fikrine vardık. Daha sonra da müşterilerin diğer firmalarla yaşadığı 4 farklı iletişim problemine değinmek için reklam filmleri hazırladık. Sosyal medyada yayınlanacak olan filmler için yoğun bir prodüksiyon sürecine giriştik. Yaratım sürecinden çekim aşamasına kadar TurkonLine ekibi ile oldukça keyifli anlar yaşadık.
Brand Book Nedir? Ne Sağlar?
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.