Dün sabah 06:00 itibariyle uyanıktım. Kahvaltı kelimesinin sözlük anlamını değiştirircesine bir şeyler yedim. Apar topar çıktım evden. Aslında geçen hafta Cuma günü için planlanan fotoğraf çekiminin ertelenmesinde başrol oynayan hava, bir önceki günün aksine güneşliydi. Sözleşilen saatte Tunç Bey beni aldı ve Çorlu yoluna koyulduk. Hava mis, etraf güzel, yol boş ve içimden geçirdim; Sanırım güzel bir gün olacak. Avrupa Serbest Bölge’ye ulaştık, arabamızı park ettik. Tesiste kimseler yoktu. Sanırım iş disiplinimizden kaynaklı yine sözleşilenden erken gelmişiz. Olsun sorun yok. Biz kapıyı açması için yetkili beklerken ondan önce günün adamı Feyyaz Abi’miz gelmiş ekibiyle beraber. Ayaküstü hoş bir sohbet ettik, eskilerden konuştuk. Derken TSP Makine yetkililerinin de gelmesiyle aksiyon başladı. İşinin ehli Feyyaz Abi’miz yine sanatını konuşturdu. Çekti, vinçlere çıktı, farklı açılara geçti, içine sinmedi, baştan aldı derken öğlen oldu. Daha açılışı yapılmamış bir tesis olması dolayısıyla yemek ikramı da bir “açılış yemeği” kıvamında değildi. İyi ki de değildi. Çünkü eğer öyle olsaydı, biz o mis gibi ekmek arası, garnitürü bol, meşhur Tekirdağ köftesini yiyemeye bilirdik. Yemekten sonra Feyyaz Abi’miz bize “hadi” dedi devam edelim. Dış çekimlerden sonra iç çekimler de yapıldı ve fotoğraf çekimimizi bitirdik. Bütün gün ayakta ve güneşin altında durmuş olmamıza rağmen keyifli bir çekimdi. Efsane dönüş trafiği olmasa da olurdu tabi!
Brand Book Nedir? Ne Sağlar?
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.