Schaeffler Roadshow 2016

Tarih

Otomotiv yedek parça sanayinin Alman devi Schaeffler, kendisini ve ürünlerini hedef kitlesine daha iyi anlatmak, usta ve bayilerin sorularına yanıt verip, iletişim bilgisi toplamayı hedeflediği bir roadshow düzenlemeye karar verdi. Yaptığımız toplantılar sonucunda operasyon stratejisi, ziyaret edilecek noktalar vb. detayları birlikte kurgulayarak harekete geçtik. Ekibimizi kurup, araç giydirmelerimizi, yazılımımızı ve promosyon ekipmanlarımızı da hazırlayarak sahadaki yerimizi aldık. İlk etapta İstanbul’daki sanayi sitelerini ziyaret etme amacını taşıyan Roadshow’un ilerleyen dönemde kapsamının genişleyerek devam edeceğini düşünüyoruz.

YouTube video

Diğer
Yazılar

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?

Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi  –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.

Wilo’da İlan Çizgimizi Gençleştirdik

Uzun soluklu markalarımızın başında gelen Wilo yeni dönemde klasikleşmiş ilan tarzını değiştirmek istediğini bize aktardı. Yeni marka stratejileriyle birlikte artık daha bağımsız bir yapıya geçen