Publand, Bahçeşehir’de açacağı mekân için bizden; tadilat yapılırken dış cepheye insanların dikkatini çekecek bir çalışma yapmamızı istedi. Biz de toplandık ve “Madem dikkat çekmemiz gerekiyor o zaman neden merak uyandırıcı bir çalışma yapıp sonrasında da sosyal medya ayağını kurgulamayalım ki?” diyerek “Meraklı Komşular” konseptinde bir çalışma kurguladık. Amacımız, herhangi bir isim veya logo belirtmeden “İçeride ne var? Merak etmiyor musun?” sorusunun altında, merakı körükleyen spotlarla halkımızın dikkatini çekerek, onları anahtar deliği görseli içerisine yerleştirdiğimiz ve 7/24 kayıt alan kameramızla görüntülemek, görselin alt kısmına yerleştirdiğimiz “Mutlu insanlar pek yakında burada” mesajımızı iletmekti. Tam olarak ne olacağının anlatılmadığı ama eğlenceli bir mekân olacağının sinyallerini veren çalışmada aldığımız kayıttaki görüntüleri açılış haftası boyunca iç mekânda yer alan televizyonlarda yayınlayacağız. Aynı zamanda sosyal medyada paylaşıp, mekânın girişinde görsellerden oluşturulan kolajla hazırlayacağımız (100 gün boyunca meraklı gözlerle izlendik. Gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ediyor, merakınızı gidermek için sizi aramıza bekliyoruz.) açılış afişimizde kullanacağız. Sosyal medya için hazırladığımız “Sosyal Meraklı” kampanyamızla; ilk bir hafta mekânda check-in yapan, Publand’in Facebook sayfasını beğenen ve Twitter’da #sosyalmeraklı hashtagiyle Publand’de çekilmiş resmini paylaşanlara 1 adet yerli alkollü içeceği ücretsiz kazanma imkânı sağlıyoruz.

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.