Teknoloji, konfor ve güvenlik açısından sınıfının en iyi traktör markalarının başında gelen McCormick, Türkiye’deki küçük traktör pazarında daha geniş bir paya sahip olma hedefiyle hareket etmektedir. Bu hedef doğrultusunda, McCormick Türkiye distribütörü İpso Tarım ile bir araya geldik ve markanın ihtiyaçları doğrultusunda bir iletişim planı hazırladık. Bu iletişim planının ilk ayağını ise Tekirdağ ilimizdeki prodüksiyon çekimleriyle hayata geçirdik.
McCormick’in yeniliklerini, kullanım kolaylığını ve kalite standartlarını gözler önüne sermeye çalıştık. Bu sayede tüketici satın alma davranışlarına etki etmek istedik. İletişim planımızın temelinde 2 ana amacımız vardı. McCormick’in hali hazırdaki mevcut müşterilerinin sadakatini artırmak ve bugüne kadar hiç McCormick kullanmamış ancak markadan haberdar olan veya olmayan potansiyel müşterilere de markanın kalitesini ve yeniliklerini göstererek küçük traktör pazarında güçlü ve iyi bir alternatif olduğumuzu hissettirmek.
Tüm bu hedefler doğrultusunda gerçekleştirdiğimiz çekimler sonucunda McCormick’in yeni traktörünün kullanıcı dostu özelliklerini yansıtan içerikler oluşturduk. Bu içerikleri, traktörlerin teknolojisini ve konforunu vurgulayan sahnelerle birleştirerek dikkat çekici bir içerik seti hazırladık. Sonrasında ise sosyal medya McCormick’in hedef kitlesinin aktif olduğu platformları belirleyerek içerikleri paylaşmaya karar verdik. İçeriklerin hedef kitlemizin ilgi alanlarına uygun olmasına ve onları etkileyecek şekilde tasarlanmasına özen göstererek, McCormick’in hedefine doğru ilerlemesine katkı sağladık.