Marka herşeydir.
Marka Yalnızca bir isimdir. Marka imajı ise, markanın tüketicinin zihninde temsil ettiği şeydir. Bu da, en az üretilen ürün yada hizmet kadar kıymetlidir. Hatta çoğu zaman daha da kıymetli..
Pazarlamada konu markadır. Herkes markadan bahseder. Marka konusunda tavsiyelerde bulunmak için yüksek ücretler talep eden pek çok danışman vardır. Çünkü çok önemli bir konudur. Ancak pek çok ları bu konuyu çok hafife alır. Marka yalnızca bir isim değildir. İnsanların sizin ürününüz veya hizmetinizle ilgili olarak yaşamış oldukları ortak deneyimdir. Markaya gösterdiğiniz özeni biraz azaltmaya başlarsanız günün birinde bir bakmışsınızhiçbir anlamı olmayan bir isim var kucağınızda..
Bu, marka yöneticilerinin idare etmesi gereken en önemli konudur. Bu, somut değildir, sabit değildir, duygulara tabidir. Bununla birlikte, ürettiğiniz, yaptığını, tasarladığınız, sattığınız, hizmetini verdiğiniz veya dünyaya sergilediğiniz şeylerin genel toplamıdır. Temelleri güçlü olan bir markanın yokluğunda, en başarılı finans yöneticileri bile belli vadelerde zorlanacaklardır. Bizce akıllıca yönetilen bir marka ömür boyu yıllık gelir demektir.
Marka herşeydir.