Kurumsal Haberler’den…

Tarih

Kurumsal Haberler’de yazan güzel bir yazıdan aldım aşağıdaki metni. Hayatımızı da böyle yaşamıyor muyuz? Özeleştiri yapma zamanı geldi de geçmiyor mu acaba?

“Siz de günlük işlerden özgürleşememiş KOBİ sahiplerindenseniz, işletmenizi ilerletecek stratejik çalışmaları hep sonraya bırakmaktan muzdaripsinizdir. Her zaman da bunu yapmanızı kolaylaştıran bir sebep vardır: Ramazan da bitsin de… bayram da geçsin de… sonra yılbaşını da atlatalım… onlar geçer bu sefer: Şu siparişi alnımızın akıyla teslim edelim de önce… şu kredi borcunu da bir bitireyim de… Hepsi geçsin de ama bu arada hayat da geçiyor farkında mısınız? …………”

Diğer
Yazılar

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?

Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi  –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.

Wilo’da İlan Çizgimizi Gençleştirdik

Uzun soluklu markalarımızın başında gelen Wilo yeni dönemde klasikleşmiş ilan tarzını değiştirmek istediğini bize aktardı. Yeni marka stratejileriyle birlikte artık daha bağımsız bir yapıya geçen