Hayat Kimya Satış Direktörü Ali Gümüşçekiçci, 2009 yılında yüzde 26 büyüyen grubun, 2010’da yatırımlara devam ederek yüzde 30 büyüyeceğini söyledi |
Türkiye genelinde 45 distribütörü ve 600 kişilik dev bir satış kadrosu ile hizmet verdiklerini belirten Hayat Kimya Satış Direktörü Ali Gümüşçekiçci, 2009 yılında krizi fırsata çevirdiklerini söyledi. Temizlik ve kişisel bakım sektörünün en büyük yerli gücü olarak pazarda denge görevi üstlendiklerini hatırlatan Gümüşçekiçci, Hayat Kimya’nın üstlendiği bu misyon ile hem perekandeci firmalar hem de tüketiciler açısından önemli bir misyonu yerine getirdiğini vurguladı. Hayat Kimya Satış Direktörü Ali Gümüşçekiçci, 2010 hedefleriyle ilgili ise şu bilgileri aktardı: “Molfix, Molped, Papia, Familya ve Bingo ana markalarıyla 2010 yılında da sektörde denge olmaya ve Türk halkına en uygun fiyatla en kaliteli ürünleri sunmaya devam edeceğiz. 2010 yılının, 2009 yılına göre daha zor geçeceği kanaatindeyim. Kriz etkilerinin azalması, rekabetin daha acımasız hale gelmesine neden olacaktır. Fakat buna rağmen 2010 yılı için kendimize yüzde 30 büyüme hedefi koyduk. Piyasa koşullarına uygun düşecek tüketici ve kanal kampanyalarını planladık. 2009 yılında bizden desteklerini esirgemiyen tüm satış kanallarına teşekkür ediyor 2010 yılı icin sağlık mutluluk ve başarılar diliyorum”. |

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.