“Tüketiciyi aptal zannetmeyin çünkü o sizin karınızdır.”
“Ajansınizla yaratıcılık yarışına girmeyin. Bir köpek sahibiyseniz, neden kendiniz havlayasınız ki?”
“Asla kendi ailenizin okumasını istemeyeceğiniz bir reklam yazmayın.”
“Bir bilgiyi bir kedinin fareyi kovaladığı gibi kovalarız.”
“Reklamınız büyük bir fikir üzerine inşa edilmedikçe gecenin içindeki bir gemi gibi geçip gider.”
“İnsanları ürününüzü almaya zorlayamazsınız, sadece onu almak konusunda ilgisini uyandırabilirsiniz.”
“İskoçların hep dediği gibi “çok çalışmak insanı asla öldürmemiştir.” İnsanlar çok çalışmaktan değil sıkıntıdan ölürler.”
“Kimse çalışanlarına az para vererek zengin olmamıştır. maymunları tavlamak için fıstıklara kıyacaksınız.”