Coca-Cola yedi yıldır kullandığı “mutluluğa kapak açın” konseptinden vazgeçip, yeni denizlere yelken açmayı planlıyor. Bu uğurda yepyeni bir marka stratejisi ve yeni bir slogan belirleyen Coca-Cola, tüm alt markalarını bir araya getiren küresel bir kampanya hazırladı. Çiçeği burnunda CMO’su Marcos De Quinto’nun başını çektiği “tek marka” stratejisinin meyvesi olarak ortaya çıkan “Taste the Feeling” kampanyasının detaylarını Paris’te açıklayan Coca-Cola, açıkhava, televizyon ve dijital platformlar için oluşturduğu yaklaşımını bir dizi reklamla duyurmaya başladı. 2016 yılına yayılarak devam edecek olan kampanya için Coca-Cola farklı ülkelerde çalıştığı ajansları bir araya getirerek güç birliği yapmalarını sağladı. Kampanyanın ilk adımlarının hazırlandığı bilgisini veren Coca-Cola, kampanya devamındaki gelişim sürecinde yeni ajanslarla iş birliği yapacaklarını da belirtti.
https://www.youtube.com/watch?v=-AmKP9VE2Ms