Her ajans gibi kağıtla içiçeyiz. Ofiste takip ettiğimiz yayınlardan, günlük gazetelere, ofis sarfiyatından, broşürlere, kataloglara kadar çok ciddi biçimde atık kağıt oluşmakta. Bu konuda birçok kurum artık duyarlı, “çevre için hiçbirşey yapmıyorsak bari iki kutu koyalım da bi’ faydamız dokunsun” diye düşünülüyor. Hiç yoktan iyidir tabi ki. Ancak işin sonunun nereye gittiği konusunda bazı şüpheler duyunca atık kağıtları verebileceğimiz ve doğru değerlendirileceğine inandığımız bir oluşum aradık. Lokman Hekim Sağlık Vakfı böyle bir kurum. Son iki senedir atık kağıtlarımızı ofisimizden alıyorlar. Belli miktar stoğunuz olunca arıyorsunuz, birkaç gün içinde gelip götürüyorlar. Vakıf olarak hiçbir sosyal güvencesi olmayan dar gelirli kimseler için ücretsiz sağlık hizmeti vermeleri çok faydalı. Sitelerinden aldığım bir cümleyi de eklemek istiyorum; “Vakfımızın politika, tarikatlar veya tek bir büyük sermaye grubu ile herhangi bir bağımlılığı yoktur.” Bizim de yaptıkları hizmetlere katkımız bulunuyorsa ne ala. Hala bu konuda arayışta olanlar için sitelerinin adresi şöyle; http://www.lokmanhekimsv.org

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.