Markalarımızdan Wilo, 22 Mart Dünya Su Günü kapsamında Anadolu Efes ile iş birliği konusunda anlaştı. Anadolu Efes’in su tasarruf partneri olan Wilo için bu önemli iş birliğini duyurmak adına bir key visual, ilan ve sosyal medya post serisi hazırladık. Çalışmanın stratejisinde Anadolu Efes’in EuroLeague şampiyonluğu kazandığı sezonun başarılı istatistikleriyle bu istatistikleri yaparken harcanan alın terinin geri kazanımı için gerekli olan dünyadaki içilebilir su oranın yüzdesiyle ilişki kurduk. 22 Mart Dünya Su Günü’nde oynanacak Anadolu Efes – Real Madrid maçı için de etkinlik fikirleri yarattık ve hem Wilo hem de Anadolu Efes tarafından fikirlerimiz beğeni topladı. Ayrıca Atlas Dergisi iş birliği ile düzenlenen “Su Yürüyüşü” için dijital davetiyelerimizi de hazırladık. Tüm ekip olarak keyifle çalıştığımız bir 22 Mart haftasını daha geride bıraktık.

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.