Ajansımdan ne bekliyorum?

Tarih

İşimizin önemli bir parçası olarak birçok toplantıya katılıyor ve birçok yeni insanla tanışıyoruz. Profesyonel, yarı profesyonel, amatör… Reklamveren kanadında onlarca farklı “title” ile görev yapıyorlar. Bu görüşmelerin genelinde gözlemlediğim önemli birkaç benzerlik var;

1- Ajanslarından ne beklediklerini, ne umduklarını doğru kurgulayamadıklarından sürekli bir memnuniyetsizlik söz konusu.

2- ATL, BTL, Tam Hizmet, Butik vs. gibi kavramlar içinde, kulaktan dolma bilgilerle, bir yumak içinde boğuşup gidiyorlar. Kimden ne hizmet alınabileceği konusunda belirsizlikleri var.

3- En önemlisi ise “bütçe”. İlk bahsi geçen konu bu. “Bizim malesef bütçemiz çok kısıtlı, çok az para verebiliyoruz.” Sürekli aynı şey söyleniyor. Şunu merak ediyorum, toplantıya gidip de, “bizim boşa harcayacak bir sürü paramız var, biz de bu paraları verecek bir ajans arıyorduk, iyi ki geldiniz” diyen bir yetkiliyle tanışan var mı acaba?

Devam edecek…

Diğer
Yazılar

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?

Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi  –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.

Rakamlarla 2024’te R2D2

Geldik bir senenin daha sonuna… 2024’e giriş yaptığımız andan itibaren yoğun iş temposuyla heyecanlı bir süreç bizi yakaladı. Bugün yılın son ayına geldiğimize nasıl inanacağımızı

TK Elevator 2025 Kick-off Toplantısı

TK Elevator Market Cluster Greater Europe olarak 2025 yılı için Kick-off toplantısı düzenlendi. 2 Aralık tarihinde online olarak gerçekleştirilen toplantıya 120 kişinin üzerinde katılım sağlandı.