Wilo Initial Line Kampanyası

Tarih

Wilo’nun ev tipi kullanım için geliştirdiği segmenti Initial Line, artık vites artırma yolunda ilerliyor. Geçtiğimiz sene tüm kurumsal materyallerini tamamlayıp Initial Line’ın pazara adım atmasını sağlamıştık. Bu seneye ise nihai kullanıcı ve bayi kanalı için çeşitli satış kampanyaları düzenleyerek başladık. Amacımız ev tipi pompa ihtiyacı olan ancak Wilo’yu pahalı marka algısı nedeni ile almaktan imtina eden nihai tüketiciyi Initial Line ile tanıştırıp Wilo kalitesine uygun koşullarla sahip olabileceği farkındalığını yaratmak ve ülkemizdeki enerji verimlilik değeri yüksek pompa sayısını arttırarak doğamızı korumak. Eğer siz de binanızda, villanızda veya ofisinizde pompa kaynaklı sorun
yaşıyorsanız, bu fırsatı kaçırmamanızı öneririz.

Diğer
Yazılar

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?

Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi  –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.

Rakamlarla 2024’te R2D2

Geldik bir senenin daha sonuna… 2024’e giriş yaptığımız andan itibaren yoğun iş temposuyla heyecanlı bir süreç bizi yakaladı. Bugün yılın son ayına geldiğimize nasıl inanacağımızı

TK Elevator 2025 Kick-off Toplantısı

TK Elevator Market Cluster Greater Europe olarak 2025 yılı için Kick-off toplantısı düzenlendi. 2 Aralık tarihinde online olarak gerçekleştirilen toplantıya 120 kişinin üzerinde katılım sağlandı.