Wilo İç İletişim Kampanyası, Gücünü Fark Et!

Tarih

Wilo, çalışanları (özellikle Y kuşağı) ile ilişkisinde vizyonunu daha derinden hissettirmek, global marka algısını sağlamlaştırmak, kişilerin bireysel performansının ve takımının performansının önemine vurgu yapmak için bizden bir iç iletişim çalışması yapmamızı istedi. Biz de yaptığımız çalışmalar neticesinde kendilerine iki ayaklı bir iç iletişim çalışması hazırladık. Yapmış olduğumuz toplantı neticesinde Wilo ve bizim fikirlerimizin aynı doğrultuda olduğunu ve doğru işi yaptığımızı anlamamız fazla uzun sürmedi. Hemen akabinde yaklaşık 6 ay olarak hesapladığımız ilk etap çalışmalarına başladık. “Gücünü Fark Et” sloganı için hazırladığımız logolardan bir tanesi diğerlerinden bir adım daha öne çıktığı düşünülerek kabul edildi. Birçok detaylı çalışmanın yer aldığı kampanya için yoğun mesai harcadık. Ama ortaya çıkan sonuca baktığımızda tüm uğraşlarımıza değdiğini düşünüyoruz. Kampanya boyunca Wilo çalışanları için hazırladığımız sürprizlerimizi yavaş yavaş paylaşmaya devam edeceğiz.

Diğer
Yazılar

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?

Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi  –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.

Rakamlarla 2024’te R2D2

Geldik bir senenin daha sonuna… 2024’e giriş yaptığımız andan itibaren yoğun iş temposuyla heyecanlı bir süreç bizi yakaladı. Bugün yılın son ayına geldiğimize nasıl inanacağımızı

TK Elevator 2025 Kick-off Toplantısı

TK Elevator Market Cluster Greater Europe olarak 2025 yılı için Kick-off toplantısı düzenlendi. 2 Aralık tarihinde online olarak gerçekleştirilen toplantıya 120 kişinin üzerinde katılım sağlandı.