Hasçelik Sosyal Medya Yönetimi

Tarih

Markaların güçlü bir sosyal medya varlığı, marka bilinirliği ve müşteri sadakati oluşturma konusunda önemli bir rol oynamaktadır. R2D2 olarak bizler, Hasçelik markasının sosyal medya hesaplarını markanın vizyonunu yansıtmak, müşterilerle daha yakın ilişkiler kurmak ve sektördeki gelişmeleri paylaşmak amacıyla stratejik ve yenilikçi bir yaklaşımla yönetiyoruz. Peki, bunu nasıl yapıyoruz?
1. Hedef odaklı stratejiler oluşturuyoruz.
Sosyal medya yönetiminde ilk adımımız, hedeflere dayalı stratejiler belirlemek ve stratejilerimiz doğrultusunda planlamalar yapmak. Yaptığımız paylaşımlarla hem mevcut müşteri kitlemize hem de potansiyel iş ortaklarına ulaşarak dijital görünürlüğümüzü artırıyoruz.
2. Sektörel bilgilendirmelere ve yenilikçi içeriklere yer veriyoruz.
Sosyal medya hesaplarında çelik üretimi ve endüstriyel süreçlere dair bilgilendirmeler yapıyoruz. Üretim süreçlerimizi, inovasyonlarımızı ve sektörel bilgileri olarak paylaşarak takipçilerimizin ilgisini çekiyoruz. Ayrıca katıldığımız etkinliklerden içerikler paylaşarak, sektörel gelişmelere olan katkımızı da ortaya koyuyoruz.

3. Verilerimizi analiz ediyor, sürekli iyileştirme politikası uyguluyoruz.
Sosyal medya performansını düzenli olarak ölçümleyerek hangi içeriklerin daha fazla ilgi gördüğünü analiz ediyoruz. Beğeni, yorum ve paylaşım gibi metriklerle içerik stratejimizi optimize ederek, gelecekteki paylaşımlarımızı daha etkili hale getiriyoruz.
4. Global ve yerel kimlik dengesini koruyoruz.
Hasçelik, uluslararası bir üretici olarak hem global hem de yerel pazarlara hitap ediyor. Sosyal medya yönetiminde belirli aralıklarla bu bilgilere değiniyoruz. Böylece markamızın globaldeki güçlü duruşunu desteklerken, yerel pazarlarda da etkin bir şekilde varlık gösteriyoruz.
Hasçelik’in sosyal medya yönetimini, stratejik hedefler, sektörel bilgilendirme ve inovatif yaklaşımlar üzerine kurduğumuz statejilerle devam ettiriyoruz. Markamızın dijital dünyada görünür olma hedefi doğrultusunda, sosyal medyadaki varlığını daha da ileriye taşımaya devam edeceğiz.

Diğer
Yazılar

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?

Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi  –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.

Wilo Fotoğraf Prodüksiyonu

Markalarımızdan Wilo’nun hem yeni ürünlerinin görsel eksikliği hem de çeşitli branding alanlarını yenilediğimiz Lead Gold Sertifikalı tesisi için bir fotoğraf prodüksiyonuna ihtiyacı oldu. Wilo pazarlama

Hasçelik Sürdürülebilirlik Raporu

Hasçelik için daha önce hazırladığımız 2023 yılı sürdürülebilirlik raporu oldukça beğenilmiş ve ilgi görmüştü. 2024 yılı verileriyle hazırladığımız yeni sürdürülebilirlik raporunda da oldukça iddialı bir