Faydasıçok Vakfı Yeni Dünya Zirvesi’24

Tarih

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen ve bizim de son iki yıldır destek vermekten onur duyduğumuz Faydasıçok Vakfı’nın Yeni Dünya Zirvesi etkinliği, ajansımız için de özeldi. Zirve, yalnızca farklı sektörlerden liderlerin buluştuğu bir platform değil, aynı zamanda bir yenilik ve ilham kaynağıydı. Bu yıl zirveye olan katkımızı ve tasarımlarımızı sizlerle paylaşmak istiyoruz.
Bu yılki zirve tasarım sürecinin başlangıcı, vakfın öğrencilerinden Emirhan Türkol’un yapay zekâ ile oluşturduğu bir görsel üzerinden şekillendi. Bu görsel, zirvenin temasıyla güçlü bir uyum göstererek tüm iletişim çalışmalarımıza ilham verdi. Biz de ajans olarak, bu yaratıcı konsepti bir dizi dijital ve baskı uygulamasıyla hayata geçirdik.
Ayrıca, ajans olarak zirveye katılım göstererek, Faydasıçok Vakfı’nın yanında olmaktan büyük gurur duyduk.
Her bir detayda, marka kimliğine sadık kalmaya özen göstererek, zirvenin enerjisini ve vizyonunu en iyi şekilde yansıtmaya çalıştık. Bu projede yer almak, hem profesyonel anlamda bizim için bir başarıydı, hem de Faydasıçok Vakfı ailesiyle bu özel anı paylaşmak bizlere büyük bir mutluluk verdi.

 

 

Diğer
Yazılar

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?

Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi  –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.

Wilo Fotoğraf Prodüksiyonu

Markalarımızdan Wilo’nun hem yeni ürünlerinin görsel eksikliği hem de çeşitli branding alanlarını yenilediğimiz Lead Gold Sertifikalı tesisi için bir fotoğraf prodüksiyonuna ihtiyacı oldu. Wilo pazarlama

Hasçelik Sürdürülebilirlik Raporu

Hasçelik için daha önce hazırladığımız 2023 yılı sürdürülebilirlik raporu oldukça beğenilmiş ve ilgi görmüştü. 2024 yılı verileriyle hazırladığımız yeni sürdürülebilirlik raporunda da oldukça iddialı bir