Polat Makina sektörünün ötesinde bir proje için bizimle birlikte hareket etmek istediğini söylediğinde oldukça mutlu olmuştuk… Daha önce İngiltere ve Amerika’daki fuarlar için gerçekleştirdiğimiz çalışmalar oldukça ilgi çekmiş, bunun üzerine Polat Makina artık iletişim dilini sektördeki öncülüğünü daha fazla hissettirecek şekilde geliştirmek istediğini belirtmişti. Bu bağlamda da metaforik bir yaklaşımı bizlerle paylaştılar. Biz de bu yaklaşımı onlarla birlikte işleyerek ortaya “Discover The Harmony” kampanyasını ortaya çıkarttık. Polat Makina’nın geliştirdiği santrifüj ve ekstraksiyon teknolojileri çevre ve atık su uygulamalarından gıda ve içecek uygulamalarına, zeytin yağı uygulamalarından süt ve süt ürünleri uygulamalarına kadar birçok alanda sanayiye hizmet ediyor. Kampanyanın temel amacı da doğadan edindiğimiz meyve sebze vb. ürünlerin suyunu ve katı parçalarını kusursuz bir şekilde ayıran bu teknolojilerin hem bizlere istediğimiz tüketim ürününü verirken hem de enerji verimliliği ve çevreyi koruma noktasında yarattığı ahengi keşfetmenizi sağlamak. Bu noktada kullandığımız metafor ise bir sanat dalı olan bale. Müziğin ve dansın ahenk içerisindeki eşsiz gücü ile makine teknolojisinin bir tasvirini yaptığımız çalışmada balerinin her kıyafetinin rengi ayrı bir uygulama alanını anlatıyor. Tanıtım filmi, reklam filmi, teaser filmleri ve fotoğraf prodüksiyonu olarak 4 farklı aşamada gerçekleştirdiğimiz projede gerek marka gerekse ajans tarafı olarak keyifli bir prodüksiyon süreci geçirdik ve B2B sektöründe yılın en iddialı kampanyasını ortaya koyduk.
Brand Book Nedir? Ne Sağlar?
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.