Blog

Marka Logolarının Zamansız Değişimleri

Başarılı markaların hafızalarımıza kazınmasında logoların önemi büyük! Bir markanın görsel kimliğini oluşturan logolar, tüketicinin gözünde bir simge haline geliyor ve markayı anında tanınır hale getiriyor.

Wilo Azerbaycan Açıkhava Çalışmaları

Markalarımızdan Wilo bu sene Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenecek olan COP29 zirvesi için şehrin 3 farklı lokasyonunda yer alacak sürdürülebilirlik temalı açıkhava çalışmaları istedi. Formula 1

Hoş Geldin Sümer Plastik

Türkiye’nin önemli ambalaj firmalarından Sümer Plastik sosyal medya pazarlaması ve yönetimi için R2D2’yi tercih etti. 55 yılı aşkın süredir faaliyetlerini sürdüren ve sektörüne yenilikler katan

AHS Grup Kurumsal Kimlik Çalışması

  Gaziantep’in tanınmış markalarından AHS Grup kurumsal yüzünü değiştirmek ve alt markaları ile de kendisini daha iyi temsil etmek için bizimle çalışmaya karar verdi. Bünyesinde

Eneko Konumlandırma ve Kurumsal Kimlik Çalışması

Eneko Konumlandırma ve Kurumsal Kimlik Çalışması Enerji ve Ekonomi kelimelerinin birleşiminden oluşturduğu (Eneko) ismiyle havalandırma sektöründe Türkiye’de önemli projelere imza atan Eneko, artık Avrupa pazarınada

Ajans Başkanımızdan;

Ajansımızın Kalbinde Yatan Tutku ve Bilgi: Reklamcılığın Güçlü İkilisi Merhaba, Reklamcılık dünyasında iki önemli değer, işleri sıradanlıktan çıkarıp olağanüstü kılan temel unsurlar olarak öne çıkar:

Yeniden Hoş Geldin Wilo

Uzun yıllar yol arkadaşlığı yaptığımız Wilo ile yollarımız yeniden kesişti.Birlikte omuz omuza nice başarılı işlere imza atmış olduğumuz ve benimsediğimiz markamızla yeniden çalışmaya başlamak hepimiz

Bi’ Bilen Anlatsın Tüm Hızıyla Devam Ediyor…

Ajansımızın iç iletişim organizasyonlarından olan ve kurum kültürünü beslemek adına geliştirdiğimiz sunum konseptimiz Bi’ Bilen Anlatsın’da Şubat ayını oldukça hareketli geçirdik. Hem güncel ve kültürel

CGI Reklam Nedir?

Yeni bir reklam türü daha hayatımıza hızla girişi yaptı. Senelerdir film endüstrisinde kullanılan CGI teknolojisi artık reklam sektöründe de kendine yer edinmeye başladı. Özellikle Avatar

Systemair Strateji Çalıştayı

Markalarımızdan Systemair, yıllık geleneksel çalıştay toplantısı için bizden bir konsept çalışması istedi. Aynı zamanda dünyada kuruluşunun 50. yılını kutlayan markamız için içerisinde 50. Yıl logosunun

reklam ajansının evrimi

Reklam Ajansı Tanımının Evrimleşmesi

Reklam ajansı kavramı ilk olarak 19. yy’da ortaya çıkmıştır. 1700’lü yılların sonunda bir temele sahip olmayan açık hava reklamcılığı -aslında tabelaya dayalı bir sistem- popüler

Sosyal Medya Trendleri

2024 Sosyal Medya Trendleri

Son 10 yıldır önemi gittikçe artan dijital pazarlama, pandemi ile birlikte daha da güçlü bir pozisyona sahip oldu. Dijital pazarlamanın gelişmesiyle birlikte trendlerin de önemi

hasçelik bize has

Hasçelik Bize Has Dergisi

Hasçelik, yaptığımız toplantıda gerek yaptığı çalışmaları gerekse vizyonunu çalışanlarıyla daha güncel şekilde paylaşmak istediğini söyledi. Bunun neticesinde de kurum içerisinde bir dergi çıkartmanın mantıklı olacağını