Müşteri

Systemair HSK

Systemair HSK, pandemi nedeniyle insanların en büyük korkulardan birisi haline gelen kapalı ortamların iç hava kalitesini artırmayı konu alan çözümleriyle toplum sağlığını korumaya destek olma projesini hayat geçirmek istedi. Biz de kendilerine desteğimizi Taze Hava Akımı konseptini oluşturarak verdik. Kampanyanın duyurumu için özellikle sosyal medya, yazılı basın ve açıkhava mecralarını tercih ettik.

Kampanya için hem iç hem de dış hedef kitleye yönelik olarak kurguladığımız stratejiyle Systemair HSK çalışanlarının projeyi içselleştirmesini, aynı zamanda işletme sahiplerinin ve halkın bilinçlendirilmesini hedefledik. İklimlendirme sektörünün dünyadaki temel terimlerinden olan HVAC’in (Heating Ventilating and Air Conditioning – Isıtma, Havalandırma ve İklimlendirme) havalandırmasını alıp (Ventilation) zafer işareti olan “V” ile ön plana çıkarttık -ki Systemair’ın da globalde kullandığı bir simgeydi-. Böylece kampanyamız herkesin aşina olduğu pozitif bir simgeye sahip oldu. İletişim çalışmalarımızı da bu görsel unsur üzerine kurguladık. Ortaya pozitif, neşeli ve enerjisi yüksek bir yaşam vaat eden, pandeminin getirdiği karamsarlığı silen bir kampanya çıkarttık.