Gücünü Fark Et! İç iletişim Kampanyası

Tarih

Markalarımızdan Wilo, çalışanları ile arasındaki ilişkide vizyonunu daha derinden hissettirmek, global marka algısını sağlamlaştırmak, kişilerin bireysel performansının ve takımının performansının önemine vurgu yapmak için bizden bir iç iletişim çalışması yapmamızı istedi. Elimizdeki bilgilerin ışığında “Gücünü Fark Et” sloganı ile iç iletişim kampanyamızı hayata geçirdik.

Diğer
Yazılar

Kurumsal Kimlik ve Marka Oluşturma

Türkiye’nin ilk büyük 500 markası arasında yer alan Gübretaş A.Ş.’nin tarımsal kullanım için geliştirdiği ürünlerin yanı sıra, kendisine yeni pazarlar oluşturmak için bahçe ağaç ve

Ürün Konsept Çalışması

Uzun bir süre yol arkadaşlığı yaptığımız Karafırın için hazırladığımız önemli konsept çalışmalarından birisi “Sultan” adını verdiğimiz geleneksel Türk tatlı serisi, bir diğeri ise “Carnevale” adını

Yolların Sesi Roadshow

Dünyanın önde gelen korna üreticilerinden olan Seger için bir roadshow etkinliği düzenledik. Sadakat kart uygulaması ile bayileri fırsatlarla buluşturacağımız bir altyapının da hazırlandığı roadshowumuzdaki konseptimizi