“DISCOVER THE HARMONY” KAMPANYASI

Türkiye’nin önemli sanayi kuruluşlarından ve markalarımızdan Polat Group Holding’in amiral gemisi olan Polat Makina için B2B sektörlerdeki belki de en farklı ve cesur iletişim kampanyasını hazırladık.

2 senedir birlikte çalıştığımız Polat Makina, marka imajını farklılaştırmak ve yenilikçi bir algıya sahip olmak için “Discover the Harmony” kampanyasını hayata geçirmek istedi.

Biz de öncelikle konsept ve stratejiyi oluşturup, daha sonra da bu konseptin kullanım kurallarını belirledik ve bunları bir kitapçıkta topladık.

Konsept

Polat Makina’nın her bitkiden almak istediğiniz etken maddeyi elde etmenizi sağlayan ve tüm süreçlerde uyumlu bir şekilde çalışabilen makinelerinin bir metafor kullanılarak anlatılması konseptin temelini ve stratejisini oluşturmaktadır.

Matafor& Strateji

Makinelerin hem ürünleri ayrıştırmasındaki hem de üretim süreçlerindeki uyumu ile bale ve ritmik jimnastikte kullanılan toz savrulmasının eşleştirildiği sanatsal bir metafor kullanmak. Bu sayede stratejik olarak Polat Makina’nın üretimdeki sanatsal dokunuşunu hem de ürünlerinin doğa ve süreçlerle ahengini vurgulamış olacağız.

Daha sonrasında ise büyük bir prodüksiyon çalışmasıyla bir kampanya tanıtım filmi, bir reklam filmi ve dört adet teaser filmi hazırladık. Eş zamanlı olarak fotoğraf prodüksiyonunu da gerçekleştirdik.

Kampanyayı hazırlarken gerçekleştirdiğimiz fotoğraf prodüksiyonundan elde ettiğimiz fotoğraflarla hem ilan tasarımları hem sosyal medya postları hem de fuar stantları hazırladık. Böylece kampanyayı farklı mecralarda hedef kitleye ulaştırmayı başardık.