
Brand Book Nedir? Ne Sağlar?
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.
Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.
Sürdürülebilirlik artık iş dünyası için bir tercih değil, bir gereklilik olarak karşımıza çıkıyor. Tabii ki bunu da yapmış olmak için yapan firmalarla gerçekten belli bir
Markalarımızdan Wilo’nun hem yeni ürünlerinin görsel eksikliği hem de çeşitli branding alanlarını yenilediğimiz Lead Gold Sertifikalı tesisi için bir fotoğraf prodüksiyonuna ihtiyacı oldu. Wilo pazarlama
Hasçelik için daha önce hazırladığımız 2023 yılı sürdürülebilirlik raporu oldukça beğenilmiş ve ilgi görmüştü. 2024 yılı verileriyle hazırladığımız yeni sürdürülebilirlik raporunda da oldukça iddialı bir
Dünyaca ünlü premium sıhhi tesisat ve armatür üreticisi Grohe, sonbahar kampanyasının yürütülmesi süreci için bizi tercih etti. Grohe’nin Türkiye genelindeki tüm bayilerinde geçerli olacak proje
Dünyaca ünlü Fransız tarım ekipmanları markası Kuhn’un Türkiye distribütörlüğü el değiştirdi ve artık Türkiye operasyonu IPSO Tarım güvencesi altına alındı. Dolayısıyla pazarlama çalışmaları da R2D2
Yaz ayları, B2C pazarlamada özellikle yaza özel ürünlerde (klima, dondurma, tatil vb.) kampanya ve satışların zirve yaptığı bir dönem olabilir; ancak B2B’de işler biraz daha
Uzun soluklu markalarımızın başında gelen Wilo yeni dönemde klasikleşmiş ilan tarzını değiştirmek istediğini bize aktardı. Yeni marka stratejileriyle birlikte artık daha bağımsız bir yapıya geçen
Turkon Holding’in çalışan markası olmak için attığı ilk adımı tasarımımızla yaşayan hale getirdik. Çalışan deneyimine yeni bir soluk getirmek isteyen Turkon Holding, içeride gerçekleştireceği etkinlik,
Hasçelik, Bilecik’teki yeni yatırımı Çelikhane Fabrikası ile yeni bir atılım yapmaya hazırlanırken hem mevcut çalışanların bağlılığını daha da artıracak bir sinerji oluşturmak hem de içlerinden
Eneko için hazırladığımız yeni konumlandırma, strateji, slogan ve kurumsal çizginin hedef kitleyle ilk buluşması Frankfurt’ta gerçekleştirilen ISH fuarı ile oldu. Breath the Difference mottosuyla çözüm
Sanayi denilince ülkemizin en önemli yapı taşlarından olan Bursa’da, kökleri çok eskiye dayananan Diniz Holding’le bir araya geldik. Hem Diniz Holding kurumsal kimliğinin yenilenmesi ve
Türkiye’nin öncü yapı bağlantı elemanı markalarından Link, yeni reklam ajansı olarak yapı bağlantı sektöründeki deneyimimizden faydalanmak için R2D2’yi tercih etti. İlk etapta websitesinin mevcut altyapısını
Genel olarak baktığımızda her firma kendi kurumsal kültürünü oluşturmakta ve çalışanlarına yaymakta, benimsetmeye çalışmakta, çalışanların bireysel olarak farklılıkları olsa da ortak bir zemin oluşturulmasını sağlamakla
Systemair, her yıl olduğu gibi bu yılda şirketin geçen çalışma döneminde gösterdiği performansı analiz ederek çalışanlarıyla paylaşıp, yeni çalışma döneminin önceliklerini, hedefleri ve stratejisini belirlediği
Enerji ve Ekonomi kelimelerinin birleşiminden oluşturduğu (Eneko) ismiyle havalandırma sektöründe Türkiye’de önemli projelere imza atan Eneko, artık Avrupa pazarınada kendi markası ile ürün pazarlamayı hedefliyor.