Mitsubishi Heavy Klima Reklam Filmi

Tarih

Mitsubishi Heavy Klima Reklam Filmi

Dünyanın klima devi Mitsubishi Heavy, Türkiye pazarında Form ile olan birlikteliğini yakın zamanda ortaklığa çevirince klima satış noktalarını da tek bir çatı altında toplamaya karar verdi. Önümüzdeki dönemde yeni nesil, üstün teknolojili ve çevreci ürünlerini sadece Form bayilerinde satışa sunacak olan Mitsubishi Heavy, split klima pazarındaki yüksek pazar payını daha da artırmak için bizimle irtibata geçti.

Yaptığımız toplantılarda aldığımız brief doğrultusunda dört farklı ve birbirinden özel strateji ve konseptler hazırladığımız eğlenceli çalışma sürecimizin sonunda konseptlerimizi markamıza sunduk. Hem nihai tüketici hem bayi ve potansiyel bayi adayları hem de B2B alanındaki hedef kitlemize sektörde dengeleri değiştiriyoruz -yer yerinden oynayacak- mesajını vermeyi planladığımız “Ağırlığımızı Ortaya Koyuyoruz” mottolu konseptimiz büyük beğeni topladı. TV, basın, radyo, sosyal medya ve açık hava mecralarının dışında mağaza çalışmalarının da bulunduğu kampanya; ulusalda olduğu kadar klimayı yaz kış kullanan bölgelerde de (Akdeniz, Ege, Marmara, Güney Doğu Anadolu) yerel mecralarda aktif olarak yer alacak şekilde planlandı.  

Operasyon sürecinde dört farklı yapım ekibi ve yönetmenleriyle gerçekleştirdiğimiz görüşmeler sonucunda marka ile de toplantılar yaparak ilerlediğimiz süreçte, Shortcut ve Yönetmen İsmet Kurtuluş ile ilerlemeye karar verdik.Yapılan PPM sonunda çekim detaylarını ve cast seçimini kararlaştırdık. Yaz aylarında yaşanan klima sorunlarını esprili bir şekilde ele aldığımız filmde en önemli etki konusu olan ve hem Japon kültürünü hem de Mitsubishi Heavy’nin ağırlığını ortaya koyduğunun metaforik yansıması olan Sumo güreşçisi rolü için 5 ülkede yer alan 5 farklı adaydan Chadrabal Munkhbat’ı seçerek Almanya’dan Türkiye’ye getirttik. Karı-koca rolünü üstlenmesi içinse Can Yılmaz ve Ezgi Bahar’ı tercih ettik. Sanat ve ön hazırlığı yaklaşık 1 hafta süren sette 30’u aşkın set çalışanı ile yaklaşık 14 saatte çekimlerimizi tamamladık.

Kampanya sürecinde marka tarafında birlikte keyifle çalıştığımız Pazarlama DirektörüAlev Eroğlu vePazarlama YöneticisiMüge Turan’a, toplantılarda görüşlerini ve desteklerini esirgemeyen Form Mitsubishi Heavy Klima Sistemleri Genel MüdürüGenel Müdürü Zafer Sarı’ya, Form Mitsubishi Heavy Klima Sistemleri Bireysel Sistemler Genel Müdür YardımcısıTaner Özdoğan’a Shortcut ekibi ve Yönetmenimiz İsmet Kurtuluş’a ve ajansımızın değerli çalışanlarına teşekkür ediyoruz. Cesur, eğlenceli ve satışları artıracağımız yepyeni işlerde yine birlikte çalışmak için sabırsızlanıyoruz.

Reklam filmimizin künyesini inceleyebilir, filmimizi ve backstage videosunu aşağıdaki bağlantılardan izleyebilirsiniz; iyi seyirler.

YouTube video
YouTube video

KÜNYE BİLGİLERİ

Reklamveren                                           : Form MHI Klima Sistemleri A.Ş.

Marka                                                      : Mitsubishi Heavy Industries

Reklamveren Yetkilisi                             : Alev Eroğlu, Müge Turan

Reklam Ajansı                                         : R2D2 Reklam Ajansı

Yaratıcı Yönetmen                                  : Cevher Hakan Karakuş

Reklam Yazarı                                         : Cevher Hakan Karakuş

Sanat Yönetmeni                                    : Erkan Eker

Ajans Prodüktörleri                                : Tunç Kileciler

Stratejik Planlama                                  : Cevher Hakan Karakuş

Müşteri Grubu                                         : Melis Bıyıklı

Yapım Şirketi                                           : SHORTCUT

Prodüktör                                                : Maide Mertgil

Yönetmen                                                : İsmet Kurtuluş

Görüntü Yönetmeni (D.O.P)                  : Fatih Türker

Mecra                                                     : TV, Dijital, Radyo

Reklam filminin süresi                           : 39 sn

Cast                                                        : Ezgi Bahar, Can Yılmaz, Chadrabal Munkhbat

Diğer
Yazılar

Brand Book Nedir? Ne Sağlar?

Kabaca bir tabirle niteleyecek olursak Brand Book markanızın hem ansiklopedisi  –ki artık Google diyoruz- hem de anayasasıdır. Markanızın kurumsal çizgilerinin ve kültürünün vücut bulmuş halidir.

Turkon Life Başlıyor

Turkon Holding’in çalışan markası olmak için attığı ilk adımı tasarımımızla yaşayan hale getirdik. Çalışan deneyimine yeni bir soluk getirmek isteyen Turkon Holding, içeride gerçekleştireceği etkinlik,

Hasçelik İç İletişim Kampanyası

Hasçelik, Bilecik’teki yeni yatırımı Çelikhane Fabrikası ile yeni bir atılım yapmaya hazırlanırken hem mevcut çalışanların bağlılığını daha da artıracak bir sinerji oluşturmak hem de içlerinden