Türkiye’nin önde gelen jant üreticilerinden ve markalarımızdan biri olan Jantsa dünyada; endüstriyel, tarım ve ticari jant üretimi konusunda büyük bir kapasiteye sahip olma özelliğiyle tanınıyor. Bugüne kadar ana iletişim stratejisini birebir iletişim ve ufak çaplı sosyal medya yönetimiyle sürdüren Jantsa için marka temsilcileri ile bir araya gelerek “Nasıl farklı yol izleyebiliriz?” sorusuna yanıt aradık. Bu kafa açıcı toplantılar sonrasında Jantsa için yeni bir sosyal medya iletişim stratejisi kurguladık. Amacımız, markanın durağan bir görüntüye sahip olan sosyal medya hesaplarına canlılık ve hareket katmaktı. İlk olarak, markanın sahip olduğu üretim tesisindeki kabiliyetleri ve yoğun çalışma atmosferinin etkileyici yanlarını daha dinamik bir şekilde hedef kitleye aktarmayı planladık. Teaser çalışmalarımızda, Jantsa’nın endüstriyel, tarım ve ticari jant üretimindeki liderliğini ve üretim potansiyelini odak noktası haline getirdik.
Bu algının neticesinde Jantsa’nın sektördeki lider konumunu da vurgulayacak; boyahane, test tasarım merkezi ve ürün çeşitliliği gibi üç farklı hatta sektör için oldukça önemli olan üretim alanlarında çalışmalar gerçekleştirdik. Bu üretim potansiyelini daha geniş bir kitleye ulaştırmak ve sosyal medyada çarpıcı bir imaj oluşturmak için çalışmalarımızı titizlik içinde yürüttük. Bu çalışmalar, markamızın enerjik atmosferini, kalite odaklı yaklaşımını ve geniş ürün yelpazesini görsel bir şekilde yansıtarak, mevcut müşterilere ve potansiyel müşterilere heyecan verici bir öngörü sunduk. Devamında ise yine markamızın dinamik yapısını yansıtan hem iç hedef kitle hem de dış hedef kitleye çeşitli mesajlar veren 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü prodüksiyon çalışmamızı hayata geçirdik. Bu sayede, teaserlar ile başladığımız dinamik yapının marka içerisinde insana dokunuşunu ve üretime yansımasını da göstererek marka imajımızı güçlendirmeyi başardık.
Teaserlar



Videolar
